تابان موزیک

دانلود آهنگ جدید

تابان موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید آرون افشار رفتم که رفتم

سورپرایز دیگر از وب سایت فاز موزیک اینبار دانلود آهنگ رفتم که رفتم / خداحافظ رفیق بغض و آوار از خواننده محبوب این روزای کشور آرون افشار (با همکاری شرکت آوای فروهر )

ترانه : مرتضی قلی ; آهنگساز : آرون افشار

Download New Music : Aron Afshar – Raftam Ke Raftam In Fazmusics

آهنگ رفتم که رفتم از آرون افشار

 

 

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رفتم که رفتم!!
خداحافظ رفیق بغض و آوار ♫♪

رفتم که رفتم♭

نگاهم کن برای اخرین بار♩

رفتم ولی تو بمان و خاطراتم را نگه دار♫

رفتم که رفتم♬

نشد رویای ما باور بگیرد…

رفتم عزیزم نشد این قصه بال و پر بگیرد♫♪

بعد از من ای کاش تورا هرکس که عاشق شد بمیرد..

من غب حرفای تو♫♪..

همه دنیای تو♬!

حسرتش مانده به قلبم♩

رنگ چشمای تو!!!

خواب و رویای تو…

حسرتش مانده به قلبم♩

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی